Διαγνωστικά Τεστ

Α'ΤΕΣΤ 
Είναι το πρώτο ελληνικό τεστ για παιδιά προσχολικής ηλικίας και νηπίων. Μελετήθηκε, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πρόκειται για ένα Ανιχνευτικό Τεστ το οποίο εντοπίζει έγκαιρα τις μαθησιακές δυσκολίες. Είναι ένα απλό, ευχάριστο και σύντομο Προληπτικό Τεστ που απευθύνεται σε όλα τα φυσιολογικά παιδιά ηλικίας 5-6 ετών, τα οποία θα πάνε στην Α' τάξη Δημοτικού, την επόμενη χρονιά.

ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ είναι μία διαγνωστική μέθοδος που εντοπίζει τις δυσκολίες μάθησης. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5 έως 9 ετών (προσχολικής ηλικίας, Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ Δημοτικού). Επιπλέον, μπορεί να χορηγηθεί και σε μεγαλύτερα παιδιά. Το εν λόγω ψυχομετρικό εργαλείο έχει σταθμιστεί στο Ψυχομετρικό εργαστήριο του Τομέα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1999, με βάση τον ελληνικό πληθυσμό. Αποτελείται από μία σειρά διαγνωστικών δοκιμασιών, οι οποίες αξιολογούν ένα ευρύτατο φάσμα κινητικών, αντιληπτικών, νοητικών και ψυχογλωσσικών διεργασιών. Οι δοκιμασίες αυτές ελέγχουν και αξιολογούν πλευρές της ανάπτυξης του παιδιού που θεωρούνται κρίσιμες για τη σχολική μάθηση και προσαρμογή.

ΛΑΜΔΑ ΤΕΣΤ
Είναι ένα λογισμικό που επιχειρεί την αυτοματοποιημένη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στο γραπτό και προφορικό λόγο παιδιών σχολικής ηλικίας (Β' - Δ' Δημοτικού και Ε' Δημοτικού - Β' Γυμνασίου). Περιλαμβάνει ασκήσεις, με την μορφή παιχνιδιών, τα οποία εκτελούνται από τον μαθητή μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Με την ολοκλήρωση των δοκιμασιών, εξάγεται το προφίλ επιδόσεων του μαθητή. Σκοπός του ΛΑΜΔΑ τεστ είναι η αυτοματοποιημένη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών στο γραπτό και προφορικό λόγο.

 Οι Κλίμακες Νοημοσύνης για Παιδιά του Wechsler (Wechsler Intelligence Scale for Children [WISC]) αναπτύχθηκαν από τον David Wechsler το 1949 και στην παρούσα φάση βρίσκονται στην Πέμπτη έκδοση (2014). Η δοκιμασία χορηγείται ατομικά σε παιδιά ηλικίας από 6 έως 16 ετών. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν σταθμισμένες η Τρίτη και η Πέμπτη Έκδοση. Το τεστ αποτελείται από επιμέρους υποκλίμακες, οι οποίες εξετάζουν διαφορετικές γνωστικές ικανότητες και για τις οποίες εξάγονται διαφορετικοί δείκτες. Επιπλέον, υπολογίζεται ένας γενικός νοητικός δείκτης (παλαιότερα γνωστό ως πηλίκο/ δείκτης νοημοσύνης ή βαθμολογία ΔΝ), οποίος θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει τη γενική πνευματική ικανότητα ενός παιδιού. Ταυτόχρονα, μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης αντλούνται πληροφορίες και κλινικά στοιχεία για τη λειτουργικότητα και προσωπικότητα του παιδιού.